onsdag den 14. juli 2010

Team Rynkeby

Jeg gør det, min kæreste gør det...ja sågar begge mine sønner gør det...vi cykler.
Dog ikke hele vejen til Paris, som er tilfældet med min ældste bror.

Han er på det famøse VIP hold, som Team Rynkeby sætter hvert år.
Hvis uheldet skulle være ude, og han ikke når heeelt til Paris, vil jeg med det samme sige: Jeg er hamrende stolt af ham!...også selvom han ikke når hele vejen.
Nu lyder det nok som om,at jeg ikke tror han når hele vejen. Det gør jeg nu. Jeg tror ikke jeg kender en, der har en stærkere vilje end ham. Hans tro kan virkelig flytte bjerge!

Teamet bliver sendt afsted lørdag fra Ringe på lørdag. Lillesøster her og hans to nevøer kommer til at stå på første række og huje efter ham :)

Jeg syntes det er fantastisk, at der er kommet så meget mediebevågenhed over Børnecancerfonden, som hele Team Rynkeby jo er bygget op om og for.
De cykler for at samle penge ind til dem!

Jeg har selv haft en nær ven som barn, som mistede sit liv til kræften, det sætter dybe spor!
Min ældste søn har en veninde i klassen, som fik konstateret leukemi allerede i børnehaven. Hun er nu godt igennem forløbet, og er kommet ud på den anden side. Men som mor har man jo altid sine bange anelser. Min føromtalte ven, kom også ud på den anden side, men fik et slemt tilbagefald...så nej kræft er og bliver en træls ting, som man bare ikke kan blive klog på. Heldigvis er der fokus på det, især for de børn der er ramt af det.

Ikke at der ikke er andre frygtelige sygdomme som kan ramme børn, for det er der! Og nej jeg mener ikke der er fokus nok på disse sygdomme. Kræft er en frygtelig sygdom, men man kan nu godt sprede synet nogle gange!

Så kærer læsere:
Når jeg er hjemvendt fra Ringe med kameraet fyldt af spændte amatør ryttere, ja så kommer der fluks en melding herinde...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Spørg endelig løs...eller skriv hvad hjertet begærer..