tirsdag den 13. juli 2010

Lige ved og næsten

Så er jeg snart i luften med Zerup design.
Eller rettere...det har jeg været for de nærmeste venner og bekendte i noget tid. Nogen skal man jo "øve" sig på.
Men for alle andre, er jeg nu næsten lige ved at være der.

Jeg mangler at få taget billeder af mine kreationer, og uploade dem :)
Spændt på kritik? Ja for synde da...er du da SÅ vimmer.
Om jeg tager mig af det? Tjaaooo...det som man tager det.
Konstruktiv kritik er vel altid på sin plads. Om jeg tager den til mig eller ej, ja det må tiden jo så vise. Men jeg tror det ;o)

Så kære læsere...når manden i huset tager til det nordlige Skandinavien i næste uge, ja så er der tid og ro til at blive ordentlig færdig...jeg skal naturligvis nok skrive, når jeg når så langt.

Glade tanker fra Signe-pigen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Spørg endelig løs...eller skriv hvad hjertet begærer..